Wednesday, January 16, 2013


                               Oporrak

          Lehenengo oporraldia gabonetan hasten da, bigarren oporraldia Aste Santuan haste da eta hirugarren oporraldia udan da.

          Gabonetako oporretan Avilara eta Madrilera ere joan nintzen.a

           Avilan gauza asko egin nituen: futbol partidoak, petardoak bota, lagunekin hitz egin, ardi kumeei jaten eman, auntzei esnea atera eta gauza asko. Madrilen Bernabeua ikustera joan nintzen han kopak ikusi nituen beraien zapatak ere, azkenean bankuan seeri nintzen.

           Aste Santuko oporretan Avilara joango naiz. Udako oporretan Avilara bueltatuko naiz baina uste dut Almeriara eta Madrilera joango naizela.

           Aste santuan Avilan ez dago festarik baina udan bai Santiagoko festak dira zezenketak daude. Pertsona batek traje bat bi adar dituena jazten du. Bi adar horiek sua botatzen dute. Orduan jendeak korrika egiten du eta oso ondo pasatzen dugu.

           Opor batzuetan amarekin nago eta beste batzuetan aitarekin. Aitarekin banago Madrilera joaten naiz. Aste Santu honetan Irunen geldituko naiz nire izeba ospitalean dagoelako. Amarekin joaten banaiz Avilara joango naiz. Nire amak han daukalako familia guztia.

No comments:

Post a Comment